onsdag den 6. november 2013

Outfit: En grå onsdag

Strik / Envii // Nederdal / Modström // Sko / Bianco
Halskæde / Gina Tricot // Ur / Swatch

Sådan er så jeg ud i dag - eller det vil sige, at da jeg her til aften skulle ud at spise skiftede jeg nederdelen ud med et par sorte bukser (det var lige lidt for koldt, med den nederdel). Jeg er faktisk i tvivl om jeg har vist jer nederdelen før? Den er i hvert fra Modström og jeg fandt den under Sallings guldfeber, så jeg gav kun 150kr for den - den kostede rigtigt 300kr. Skoene fra Bianco er faktisk helt nye - jeg købte dem i fredags. De var sat ned til 300 kr, fra 550 kr og det lidt sjov er at jeg faktisk har ledt efter sådan nogle sko - synes at alle de sko der er med spænder og pynt, er guld og jeg kan ikke lide guld, så derfor var jeg nødt til at købe dem :-)
 
Når jeg har et meget mørkt outfit på kan jeg godt lide at friske det op med en flot neglelak, så derfor skiftede jeg min slidte lyserøde neglelak ud med den flotte røde. Den er fra Loreal og har nummeret 403. Udover at det er en rigtig god neglelak er den også forholdsvis billig, da den bare koster 40 kr. :-)
 
Håber at får / har en dejlig aften!
 
- Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar