tirsdag den 26. november 2013

New In: New Look



Jeg er faldet pladask for denne sæsons 'fluffy' trend! Jeg valgte to meget forskellige bud på den vamsede "sweater". Jeg valgte en som var hyggelig og oversized, så man rigtig kunne putte sig i den, på de kolde dage. Den anden er en cropped udgave, med 1/3-ærmer, som sidder tæt til kroppen. Jeg tæntke at det vil være rart at have to forskellige, så jeg kunne style denne trend på forskellige måder.
Jeg kan fornemme at jeg kommer til at leve i de her lækre trøjer hele vinteren! 
Jeg er nok lidt sent ude med loafer-trenden, men jeg elsker simpelthen disse fine små sko. Jeg kan forstille mig selv bruge dem til stort set alt. Jeg kommer nok til få brugt dem mest til foråret, da jeg synes det er blevet lidt for koldt til andet en støvler og varme strømper. 

Dette er første gang jeg har købt noget fra New Looks egen hjemmeside, og det var virkelig en god oplevelse! Tingene var billige, gode tilbud, fair fragt og forholdsvis hurtig levering! 





[M.h.t min evigt ændrende signatur, har jeg langt om længe besluttet mig for at skrive under Cécilie]


Ingen kommentarer:

Send en kommentar