fredag den 8. november 2013

KRÆMMER FOR EN DAG // Loppefund

Sidste søndag var jeg tur på kræmmermarked, hvor jeg solgte ud af min garderobe. Mit mål med dagen var at få solgt så meget som muligt, så billigt som muligt. Det gik efter min mening også rigtig godt! Jeg kom hjem med to tomme Ikea poser og små 700 kroner på lommen. Det tøj jeg ikke fik solgt er blevet pakket ned igen og gemt til næste gang jeg skal på kræmmermarked. 
Som kræmmer havde jeg også tid til at lure lidt på de andres stande, både før det hele åbnede og efter det lukkede. Så jeg kunne ikke dy mig for selv at bruge lidt penge. Jeg faldt over en super lækker stand, hvor en super sød pige solgte ud af sit super lækre tøj. Der var mange af de dyre og lækre mærker iblandt hendes tøj, men der var desværre ikke noget jeg brød mig om i min størrelse. Men jeg fik mine fingre i disse tre ting, som jeg helt sikkert vil få brugt! 

Lang, grå kjole // Ukendt mærke // 25 kroner

Skjorte, bodystocking // fra Minus // 10 Kroner

Hvid, blonde, Bodystocking // Ukendt mærke // 5 Kroner
Jeg er vild med det fine tøj jeg fik købt. Kjolen vil jeg bruge her til vinter, med uldne strømpebukser under og en cropped sweater over for at dresse den ned. Ellers kunne jeg godt finde på at dresse den op med en stor statement halskæde og nogle fine sko. Jeg vil lige sige at kjolen slet ikke kommer til sin ret på billedet, da den har de flotteste draperinger på ryggen og i ærmerne. Den højhalsede bodystocking vil jeg bruge til jeans eller nederdel, så er jeg da sikker på at skjorten bliver hvor den er! Jeg er endnu ikke helt klarover hvad jeg vil bruge den hvide blonde bodystocking til endnu, men den var bare alt for smuk til at efterlade!

Jeg kan varmt anbefale at gå på kræmmermarked i ny og næ, for man kan virkelig få erhvervet sig nogle super lækre ting!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar