mandag den 3. februar 2014

Træning på budget

De seneste par år har træning fyldt meget i mit liv. Ikke fordi jeg ønsker at tabe mig, men fordi det gør mig glad og får mere overskud. Desværre er det ofte mere fristende at blive hjemme og se tv end at tage ned i fitness centret - men jeg kan love, at når man først er kommet i gang er det ikke svært at tage sig sammen og komme af sted.
 
Træning er nok blevet endnu vigtigere for mig nu hvor jeg bor i USA, da jeg ikke ønsker at tage alt for mange kg på imens jeg er her. Inden jeg flyttede her over var jeg godt klar over at jeg nok ikke ville blive meldt ind i fitness center day one (men bliver det heldigvis på torsdag), så derfor brugte jeg tid på at finde nogle gode hjemmetræningsvideoer. Og en person som jeg i den grad synes laver nogle gode videoer er Amanda Russell! De er super enkle og så er det ens egen kropsvægt man bruger under træningen, så man behøver ikke at gå ud og købe udstyr. Jeg kender mange som synes at det er for dyrt at gå i fitness center og det er det også! Men det behøver ikke at være en undskyldning for ikke at træne.
 
I dag trænede jeg til Amanda Russells "One Minute Interval Cardio Workout" og ja, jeg fik pulsen op og sved på panden!
 
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar