lørdag den 23. november 2013

Outfit: 90 års fødselsdag

                           
                           
                                Kjole/ Mango// Blazer/ H&M// Sko/ købt i London// Taske/ Zara
                           
Sidste lørdag var jeg til min oldemors 90 års fødselsdag - en fødselsdag hvor vi fik en masse lækker mad og hvor jeg havde valgt ovenstående outfit. Jeg ved godt at kvaliteten på de to øverste billeder ikke er helt i top, men det kan godt være lidt svært altid at få billederne i topkvalitet. Efter fødselsdagen tog jeg i byen med en veninde, hvor mødtes med nogle andre piger og rigtig fik festet igennem - og ja, jeg havde det samme tøj på i byen ;-) Alt i alt en rigtig god og hyggelig lørdag!

Håber at I har en dejlig weekend!

 -Anja 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar