torsdag den 7. november 2013

Ud og gå i det blå

                                    

                     Sko / arvet // Jeans / dr. Denim // skjorte / only // jakke / elvine //tørklæde / pieces

                                    
For et lille stykke tid siden, havde jeg dette outfit på - et outfit som jeg føler mig tilpas i. Jeg havde en sød veninde på besøg, og da min iPhone på det tidspunkt var gået i stykker var hun sød at tage nogle billeder af mig med sin mobil. Normalt har jeg aldrig håret sat op, så jeg skal altid lige vende mig til det når jeg så endelig gør. Denne gang havde jeg valgt en hestehale, hvor elastikket blev gemt væk med en lille fletning :-) Jakken er fra denne sæson og jeg er helt vild med den! Den er i virkelig lækker kvalitet og så er den teste ned til minus 20 grader, så den burde godt kunne holde mig varm. Jeg køber ikke en nu vinterjakke hvert år, faktisk den sidste jeg købte var i  september 2010, så nu var det på tide at få en ny. Et princip jeg er at når jeg har købt en jakke til 1500kr skal den holde 2-3 år. Min nye jakke sparede jeg 20% på! hvilket betød at jeg gav 1600kr i stedet for 2000 - et kup hvis jeg selv skal sige det;-)

- Anja 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar