tirsdag den 15. april 2014

Lagersalg hos Moss Copenhagen

     Moss Copenhagen holder lagersalg i hele April i Guldsmedegade i Århus, Algade i Aalborg og Falkoner Alle i København. Det hele er sat ned med 75-90%, så det er altså kanon billigt og besparelserne er virkelig store. 

      


De to fine oversized skjorter (leopard og rosa) kostede 75 DKK stykket. Jeg har ingen idé om hvad den originale pris var, men jeg har ihvertfald gjort mig et kup. Den lækre grå (og meget oversized) cardigan er så lækker. Billedet viser langt fra hvor smuk denne cardigan er. Jeg måtte af med 150 DKK, hvilket jeg slet ikke synes er dyrt for så fin en cardigan. I kan finde den på Moss Copenhagens webshop til den originale pris på 650 kroner lige her. Den super lækre angora/uld sweater måtte jeg give 100 DKK for. Prisen på denne sweater på deres webshop er 450 DKK, og lige netop 450 DKK er hvad jeg har givet i alt for disse 4 fine styles! 

Hvis man gerne vil spare penge på tøj etc, så kan lagersalg virkelig betale sig. Så hold øje med hvornår jeres yndlings mærker holder lagersalg, for der er mange penge at spare. TIP: Costume og Eurowoman tipper jævnligt om kommende lagersalg på deres Facebook sider.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar