tirsdag den 8. april 2014

Med veninderne


Mit outfit: Taske / Target // Kjole  / Mango // Cardigan / H&M // Sko / Nike

Min utrolig søde veninde Patti og jeg. Som au pair har jeg mødt en masse utrolig søde mennesker fra hele verden og jeg holder af at høre om andres kultur og om hvordan de er vokset op (det især interessant med dem fra Sydamerika). Det får mig til at føle mig utrolig heldig og jeg er glad for at jeg er vokset op i et land hvor politiet rent faktisk er en autoritet og hvor demokratiet funger. Samtidig synes mine veninder også det er interessant at høre hvordan tingene fungere her i Danmark og Europa.
 
Når jeg er sammen med mine veninder går vi ofte ud og får Frozen Yogurt og nu når vejret er ved at blive bedre går vi ture i de forskellige parker. Jeg har en masse søde veninderne i Danmark og jeg er glad for at kunne sige, at jeg også har fået en masse søde veninderne herovre.
 
 
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar