søndag den 6. april 2014

Topshop på Budget

Det skal ikke være nogen hemmelighed at Topshop er mit yndlings tøjmærke. Desværre har Topshop i Århus (som er den Topshop der ligger tættest på mig), et ret lille udvalg og vældig dyre priser! Derfor vil jeg nu dele mit bedste shopping tip med jer. Nogle af jer vil sikkert allerede kende til dette trick, men derfor skal andre altså ikke snydes for det. 
Jeg har erfaret at Topshop sælger deres tøj meget dyrere i deres butikker, for forhold til hvad det koster på deres webshop. Det jeg plejer at gøre når jeg vil have fingrene i noget fra Topshop, er at jeg smutter ind til deres butik og prøver det tøj jeg gerne vil have. Så noterer jeg den størrelse og navnet på modellen jeg skal have, og når jeg så kommer hjem køber jeg hele baduljen på deres webshop. De tager kun omkring 6 pund i fragt (ca. 54 DKK), så besparelsen er stor! 

For at give jer et bedre indtryk af den store prisforskel vil jeg vise jer et eksempel. Et af mine ynglings jeans fra Topshop er deres Joni jeans. I butikken koster sådan et par 449 DKK og på deres webshop koster det selv samme par ca. 325 DKK. Plus de 54 kroner i fragt bliver det altså stadigvæk kun 379 DKK for disse bukser. Vi taler om en samlet besparelse på 70 DKK. Det er penge som du så kan bruge på at købe en fed top til dine nye jeans, eller nogle fede smykker, sokker eller noget helt andet. 

Her har jeg vidst jer et eksempel på hvad man kan få på www.Topshop.com for de penge man for eksempel kan spare på at købe en par Joni Jeans over nettet. 
Crop Cami /54 DKK// Knife Edge Hoop Earrings - 31 DKK/Joni Jeans - 325 DKK// Ditsy Cross Ring -  36 DKK
 Alt dette kan man få for den samme pris som et par Joni Jeans vil koste i butikken, altså ca. 449 DKK. Lig dertil lige 54 kroner i fragt, 503 DKK. De penge man betaler i fragt, vil jeg nok højest sandsynligt have brugt på en kop kaffe og en bid mad hvis jeg havde købt bukserne fysisk hos Topshop, da jeg aldrig kan nære mig for en god kop kaffe og altid er sulten. 
Nogle af jer vil sikkert mene at besparelsen er så lille at det ikke kan betale sig, men for en fattigrøv som mig er den stor nok til at jeg hellere vil købe deres tøj over nettet, end i deres fysiske butikker i Danmark. 

Jeg håber at dette indlæg gav mening, da min hovedregning er elendig og min evne til at forklare stinker. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar