fredag den 21. februar 2014

Shopping (igen)


 
Kjole: H&M
 
Solbriller: kan ikke huske navnet på butikken, ups
 
I lørdags var jeg ude i noget der må være verdens største shopping center! Jeg har aldrig oplevet noget lignende, det var gigantisk! Og selvfølgelig kan jeg ikke huske, hvad det hedder... Der var så mange butikker og desværre var jeg syg, så jeg kunne slet ikke overskue det. Men det stoppede mig dog ikke i at købe lidt. Jeg gik ind i H&M og tænkte jeg finder nok ikke noget (det plejer nemlig ikke at gøre), men det gjorde jeg så! Og jeg elsker kjolen. Jeg glæder mig til at jeg begynde at gå med den, så jeg håber at vejret snart bliver bedre. Kjolen kostede 14,99 dollars, hvilket jeg ikke synes, er dyrt for en kjole. Solbrillerne var jeg lidt nødt til at købe eftersom jeg ikke havde nogen. Solen har faktisk været fremme, så jeg endda kunne bruge dem!  
 
Vi har stadig en masse sne, men heldigvis er vi begyndt at have plusgrader! Problemet med det er bare at sneen smelter, hvilket er dejligt, problemet er bare at det også regner, så man frygter lidt at der kommer oversvømmelser. Et andet problem er, at der stadig er minus grader om natten, hvilket betyder at regnen og den sne der er smeltet, bliver til is. Så hver morgen når jeg følger det ældste barn til bussen er jeg ved at falde på røven.
 
- Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar