søndag den 9. februar 2014

Scrapbook

 
Da jeg forleden dag var på shopping fik jeg også købt lidt ind til den scrapbook som jeg har planer om lave imens jeg er her. Jeg har en i Danmark hvor jeg klister billeder og hvor jeg sætter ting ind fra rejser osv. Det samme ønsker jeg at gøre her og derfor var jeg nødt til at få købt lidt ind. Jeg endte med at købe en bog, som har et meget fint og elegant motiv og så skulle jeg selvfølgelig også have nogle glimmertudser og en saks. Jeg er venstrehåndet og kan overhovedet ikke klippe med familiens saks!
 
Udover at købe ind til min scrapbook fik jeg også købte 2 rammer til nogle af de billeder som jeg har med fra Danmark. Og så fik jeg købt et nyt cover til min Iphone. Det gamle cover er fra da jeg var i London i efteråret 2012; så det er godt slidt! Men jeg kan ikke få mig selv til smide det ud. Stilmæssigt er der også stor forskel på de 2 covers. Mit gamle er lidt mere rå i det end det nye. Og tror at grunden til at jeg købte et nyt cover med blomster på, er fordi jeg gerne vil have at det snart bliver forår :-)
 
- Anja

Nyt cover vs. gammelt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar