tirsdag den 18. februar 2014

Forår/Sommer Trends anno 2014


Her er et lille udpluk af de catwalk tendenser jeg gerne vil rocke til det kommende forår og sommeren over. 


Slip-On Kjolen 

Fra venstre til højre: Jason Wu, Just Cavalli, Max Mara, Helmut Lang, Theyskens'Theory
Jeg er fuldstændig forelsket i de florlette 90'er slip-on kjoler. Jeg drømmer om at eje en i creme/hvid (som hos Max Mara) og en i sort. Jeg regner stærkt med at kunne finde noget ligende i genbrugsbutikkerne, så for kjolen også den helt rigtige vintage-vibe over sig. WIN!


Country Garden  

Venstre: Michael Kors, Nina Ricci/ Midt: Burberry/ Højre: Christopher Kane, Emilia Wickstead
 En anden fantastisk trend der vil herske i den kommende sæson er Country Garden looket. Denne tendens er simpelthen så fin, og igen får jeg de vildeste vintage-vibes! Blonder, blomsterprint og pastel farver er de uundværlige 'keys' til dette look. Du skal tænke på landlig luksus når du skal shoppe de til den nye sæson.
 Jeg vil gå efter en florlet smock-kjole med et fint og sart blomsterprint, blonde toppe og en luftig nederde. Jeg håber at jeg tør kaste mig ud i netop denne trend, jeg synes den er så smuk, men jeg har desværre bare en tendens til at gå lidt for meget i sort, hvid og grå. 


Bling og Juveler  

Venstre: Marni, Prada, Balenciaga/ Midt: Dolce Gabbana/ Højre: Simone Rocha, Miu Miu, Roksanda Ilinic
Oh my! Min indre vintage-lover er også fuldstændig hooked på denne tendens! Krystaller og juveler all-over! Jeg kan ikke vente med at hoppe i "krystal" besatte toppe og kjoler. Jeg kan forstille mig at denne tendens er super nem at lave selv. Tag en tur i din lokale stof/hobby butik og køb nogle falske, plastik juveler og sy/lim/stryg dem på dit tøj. Jeg kan kun forstille mig at det bliver super fedt! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar