søndag den 22. juni 2014

Undskyld Mit Fravær


Jeg har haft været nogle hektiske uger her i juni, og jeg må indrømme at bloggen har været en nedprioritering. Jeg vil gerne undskylde mit fravær. Jeg har ikke været så dedikeret til bloggen som jeg måske burde have været. Dette skyldes simpelthen at jeg har haft travlt med arbejde, fritid og familien. 

Nogle vil nok mene at man altid har tid til at  fyre et indlæg op på bloggen, men nej, ikke mig. Som blogger vil jeg gerne komme med konstruktive indlæg, og ikke bare lave et OOTD eller vise jer hvad jeg har brugt mine penge på. Jeg vil gerne give jeg, læsere, indlæg som I kan bruge til noget. Tips, tricks og ting på budget! 
Jeg vil gerne lave flere indlæg som Topshop (læs her) og Birkenstock (læs her) på budget eller HAIM - Steal the style (læs her). Indlæg der giver mening at læse, og som I kan bruge til noget. Jeg vil ikke bare lave indlæg hvor jeg flasher mine nyeste indkøb fra H&M eller viser jer et billede af migselv, iført sneakers, jeans og en t-shirt, for det er det jeg har på 80% af min tid. 

Det er ikke fordi jeg dropper bloggen, SLET IKKE! Jeg elsker at blogge, jeg elsker at dele mine shopping tips, billeder og holdninger til mode og tendenser med jer. Men nogle gange banker det virkelige liv på døren, og så har jeg desværre ikke altid tid, lyst eller overskud til at sætte mig ved min computer og skrive et indlæg til bloggen. For de indlæg jeg gerne vil skrive tager tid! 

Jeg har gået og haft så dårlig samvittighed over ikke at have skrevet et indlæg længe, og det kan da ikke være meningen at jeg skal have det sådan. Piger På Budget er jo ikke mit arbejde, men blot en hobby, som jeg nyder ligeså meget som mine andre interesser. 

Jeg skal nok få hanket op i mig selv og få skrevet nogle flere indlæg. Jeg vil bestræbe mig på at lave 3-4 indlæg om ugen, så der altid er lidt nyt herinde. Det er nok ikke alle indlæg der vil være lige spændende eller konstruktive, men de skal nok handle om skønhed og mode på budget, som jo er essensen af bloggen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar