lørdag den 7. juni 2014

New In + update


Som så mange andre har jeg virkelig forelsket mig Birkenstock skoene - dog er jeg alt for nærig og nægter (indtil videre) at give 70$ for et par klipklappere. Derfor tog jeg ud til en discount butik, som hedder Kohls, og købte disse fra et mærke der hedder Mudd. Jeg gav ca. 30$, så det er jo lige til at overkomme. 

Det er gået op for mig, at siden jeg er ankommet har jeg købt 6 par sko på 4 måneder; måske det på tide at jeg holder lidt igen med al den shopping? Jeg er allerede ved at blive bekymret for, hvordan jeg skal få det hele med hjem igen!

Au pair update
I dag er der 2 uger til jeg skal på min første lille tur i USA: jeg har nemlig købt en bustur til Nashville. Jeg glæder mig utroligt meget til at komme ud og opleve USA og jeg er sikker på at det blive en fed tur. Jeg skal af sted sammen med en svensk veninde og jeg 100  på at vi nok skal få en sjov 10 timers bustur og få en rigtig hyggelig dag i Nashville.

Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar