mandag den 13. januar 2014

Inspiration: Garderobe

Jeg går og drømmer om en fin garderobe hvor alt mit tøj hænger pænt på stativer og fint foldet sammen på hylder. Jeg har faktisk et ganske udmærket stativ med en række hylder til mine t-shirts, jeans og sweatre og en stang til alle mine kjoler, skjorter og flere sweatre, men jeg har desværre det (luksus) problem at jeg har alt for meget tøj. Så mit tøj ligger og hænger hulterstilbulter, uden nogen form for system. Jeg er simpelthen for dårlig til at smide tøj væk, hvilket resultere i manglende overblik og alt for mange tøjkriser!Min drøm ville være at få en flot og minimalistisk garderobe som på nedenstående billeder, hvor der kun er de vigtigste key-items i neutrale farver. Måske skulle jeg tilføje "Rydde ud i garderoben" til mine nytårsforsæt? 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar