lørdag den 18. januar 2014

Disney Kavalkaden: Inspireret af Frozen - Anna

Jakke/JVL//Støvler/Shellys London//Hat/Office//Handsker/ASOS/Sweater/Vero Moda//Nederdel/Motel
Mit første indlæg med et outfit inspireret af Elsa fra Disney filmen Frozen var et stort hit, og jeg blev pænt bedt om at lave et outfit inspireret af Elsa's lillesøster Anna. Hun er en meget modsat sin søster og jeg tror at hun er blevet min ynglings Disney Prinsesse. Jeg syntes simpelthen at hun er for cool (og så er hun rødhåret!). Dette outfit er mere eksentrisk og måske knap så æstetisk og stilrent som det forrige, men det er også sådan de to søstre adskiller sig fra hinanden. Dette er helt klart et outfit jeg kunne finde på at bevæge med ud i! Jeg er især vild med den fine blå sweater og jakken!













Da jeg nyder at lave disse indlæg og jeg har indtryk af at I godt kan lide dem, vil jeg fortsætte og dedikere hver lørdag til indlæg som dette, hvor jeg skaber et outfit som er inspireret af nogle af mine ynglings Disney helte og heltinder. Jeg vil kalde disse indlæg for Disney Kavalkaden. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar