søndag den 2. november 2014

My Travelmonth

Kort over hvad jeg skal opleve i Californien
I min rejsemåned skal jeg til Californien og Miami. Jeg er hvert sted ca. 1 uge. Jeg ved godt, at det ikke er særligt lang tid at have i Californien, men jeg tænker, at nu får jeg en lille smagsprøve på, hvad Californien har at tilbyde og så kan jeg altid tage tilbage og se resten en anden dag. Jeg skal nok nå det hele. Jeg synes selv, at jeg fundet en tur, som dækker det jeg gerne vil se og opleve i Californien og det er jo det vigtigste. Jeg befinder mig i Californien fra den 23 januar til den 1 februar. 
 
Grunden til at jeg kun har ca. 10 dage i Californien er jeg også meget gerne vil til Miami og slappe lidt af inden jeg rejser tilbage til Danmark. Derfor rejser jeg til Miami sammen med en dansk veninde fra min au pair gruppe. Det fede er at vi begge er helt enige i hvad vi gerne vil opleve, samtidig med at vi begge også gerne vil have tid til at slappe af på stranden og snuse lidt til byen. Dog har vi ikke planlagt noget endnu, udover at vi selvfølgelig har booket et sted at bo. Jeg er i Miami fra den 2 februar til den 7 februar.
 
Jeg glæder mig i hvert fald utroligt meget til at jeg skal ud og opleve mere af USA. Men jeg ser også frem til når jeg den 12 februar vender snuden hjem mod Danmark. Jeg glæder mig utroligt meget til at se min familie og mine venner igen.

Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar