fredag den 18. juli 2014

Walking to Memphis....


Maria og jeg ved Mississippi River


Den luksuriøse bus




Glad, men træt efter en lang dag i Memphis

Okay, vil gerne indrømme at vi ikke ligefrem gik til Memphis, i stedet tog vi den luksuriøse bus og sad i den i 12 timer hver vej, hvor vi var ved at dø at kulde - men for 20$ tur/retur kan jeg ikke forlange alt for meget. 

Jeg var i Memphis sammen med min danske veninde Maria, som var på besøg. Det var en utrolig hygggelig tur og jeg er overrasket over hvor meget historie der kan være i sådan en lille by. Vi besøgte selvfølgelig Graceland og The Civil Rights  Museum (som er bygget ved det hotel hvor Martin Luther King blev skud!), men det skal i nok høre mere om på et senere tidspunkt.

I had an amazing trip to Memphis with my danish friend Maria. We visited Graceland and The Civil Rights Museum and relaxed at the Mississippi River.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar