søndag den 20. juli 2014

The King of Rock









Da jeg besøgte Memphis besøgte jeg selvfølgelig også Graceland. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid gerne ville besøge Graceland og det er jo ikke en gang fordi jeg render rundt og lytter til Elvis Presleys musik: han er bare så stort et icon, hvilket nok er grunden til at jeg altid gerne har villet besøge Graceland - da er da også lidt fedt at kunne sige. 

Graceland er helt utroligt og det var mærkeligt at tænke på, at Elvis Presley havde boet der og at jeg gik rundt i hans hjem. Han var jo en ener. Det sindssygt at tænke på alt det han opnåede på så kort en tid.

Anja

Graceland is so amazing and I cannot believe that I have walked around in Elvis Presley's house! He was, and is still, a huge icon and inspiration for so many people. If you ever go to Memphis you have to make a stop at Graceland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar