onsdag den 18. december 2013

UPDATE

Chicago

Ja, jeg ved godt at det er MEGET lang tid siden at jeg har blogget - og det er ikke noget jeg er stolt, for jeg kan faktisk godt lide at blogge. Men hvad er det, jeg har haft så travlt med siden, jeg ikke har haft tid og overskud til at blogge? Sandheden er at jeg i starten af december endelig fandt en familie i USA som jeg havde lyst til at være au pair ved, hvilket betyder jeg flytter et år til Chicago - og det er altså ikke noget man bare lige gør. Nej, jeg har brugt timer på at udfylde en visum ansøgning, Skypet med familien, været til en masse læge besøg - generelt er der bare en masse praktisk der skal ordnes og en masse der skal læses. Så det er altså ikke fordi jeg ikke har lyst til at blogge, jeg har bare valgt at prioritere at få styr på alt det med USA og fokusere på det - og når jeg så endelig har haft tid til at være hjemme for at slappe af, har jeg valgt at bruge tiden sammen med min familie.
 
Nu har jeg fået styr på det meste omkring min USA oplevelse og har tid til at være sammen med venner og familie, samt få blogget igen. Og hvad sker der så med bloggen når jeg rejser? Jo, jeg har selvfølgelige tænkt mig at blive ved med at blogge og mode og hvad der ellers interessere mig, men derudover vil der selvfølgelig også komme en masse updates fra USA om hvad det er jeg går og laver og hvad jeg oplever (på den måde kan min familie og venner også følger med i mine oplevelser)
 
God jul!
 
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar