mandag den 9. december 2013

Chelsea Boots


Her forleden gik det op for mig at de eneste vinterstøvler jeg ejer (som jeg har lyst til at bruge), er mine Dr. Martens støvler (som i så tit har set i mine outfits), så jeg mente at det var tid til at investerer i et par nye og anderledes vinterstøvler. Jeg har længe kastet lange blikke efter et par flotte Chelsea støvler, og da chancen bød sig købte jeg disse. De er fra Monki, men jeg har købt dem over ASOS fordi jeg havde en 10% rabatkode, så det var billigere at købe dem der, end det vil have været hvis jeg købte dem hos Monki. Jeg elsker, elsker, elsker disse støvler. De er så lækre og de kan bruges til alle slags outfits. De kan simpelthen ikke styles forkert! 

Du kan købe de flotte støvler lige her:
MONKI Chelsea Boots

Det er gået op for mig at jeg shopper lidt for meget, og jeg vil faktisk mene at det er lidt af et problem. Så når mine sidste to bestillinger fra ASOS er ankommet så er det slut med at købe tøj indtil det bliver Marts. Jeg smider simpelthen for mange penge efter tøj som egentlig bare fylder i skabet. Selvfølgelig gælder denne regel kun for tøj, så jeg må stadigvæk shoppe make-up, smykker, undertøj, tasker og sko. Så længe det ikke skal i mit skab, så må jeg godt købe det. 
Ønsk mig held og lykke! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar