fredag den 13. september 2013

ØNSKELISTE

Jeg har desværre ikke haft så meget tid til at blogge her på det sidste da jeg har arbejdet. Men nu er det weekend og med lønnen i vente, drømmer jeg om lækre sager fra Topshop. 
Disse herligheder bliver det første jeg køber, når min løn tikker ind den 16. September (for når man er vikar, så får man løn på nogle skøre tidspunkter). Jeg har ryddet op i min garderobe, og har til min store frygt opdaget at jeg mangler (VIRKELIG MANGLER) alle de gode, rigtige og praktiske basis ting som jeans og enkle t-shirts. Så har valgt at investerer (lidt for mange penge) i gode kvalitets jeans og t-shirts. Jeg ejer i forvejen et par jeans af modellen Joni (Se dem her), og elsker dem! Så kan ikke vente til at få fingrene i yderligere to par! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar