onsdag den 7. januar 2015

Et perfekt år




Jeg har haft et helt igennem fantastisk år. Jeg er flyttede til USA, hvilket var noget som jeg havde drømt om i evigheder og jeg indrømmer gerne at jeg til tider ikke helt kan forstå hvor langt væk hjemmefra jeg egentlig er. Det virker helt surrealistisk at tænke på. Den 12. februar vender jeg snuden mod Danmark, hvilket jeg ser utrolig meget frem til. Jeg glæder mig til at se min familie og mine veninder. Jeg fortryder ikke, at jeg valgte at blive au pair, selvom om det til tider har været hårdt. Men jeg tror på, at det er lige meget hvilket job man har, så vil der altid være dage som er bedre end andre. Heldigvis, for mit vedkommende, har jeg langt flere gode dage end dårlige dage. Jeg nyder at tilbringe tid sammen med mine værtsbørn. Jeg tænker tit, hvor meget de har udviklet sig i løbet af året og jeg føler selv, at jeg har udviklet mig mindst lige så meget. Jeg er ikke den samme person, som da jeg rejste. Jeg er blevet mere selvstændig, ansvarsbevidst og så føler jeg at jeg kender mig selv meget bedre.
Jeg er klar på alle de udfordringer som 2015 vil bringe!
Anja 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar