onsdag den 1. oktober 2014

5 Random Facts About Me


Så er det vist på tide at i kommer til at kende mig lidt bedre. Derfor får i nu 5 random facts om mig.

1. Jeg er den yngste i en søskendeflok på 3. Jeg har en bror på 28 år og en søster på 26. Så jep, jeg er efternøler.

2. Jeg er utrolig nærsynet. Faktisk kan jeg slet ikke se uden mine linser.

3. Jeg drømmer om en dag at bo i London. Det behøver ikke at være permanent, men måske bare for en kortere periode. 

4. Jeg elsker at rejse (og har faktisk lige booket en tur til Californien!) og jeg håber, at jeg inden for de næste 5 år har besøgt Australien, Thailand og Mexico.

5. Jeg ELSKER mad og spiser næsten alt. Dog er jeg ikke den store slikmund og blandt andet bryder jeg mig ikke rigtigt om chokolade. Jeg kommer aldrig til at forstå, hvordan man kan spise en hel plade chokolade på en aften. Bliver der tilgengæld serveret popcorn eller chips (/gulerødder) med dip er jeg go.

Anja






Ingen kommentarer:

Send en kommentar