lørdag den 12. oktober 2013

Anmeldelse: E.L.F Goodies

1 - Hypershine Lip gloss // 2 - Studio Cream Blush // 3 - Studio Radiance Enhancer // 4 - Essentials Nail Polish
Jeg var den heldige vinder af et E.L.F Danmark giveaway i september. Det var disse fire fine sager jeg vandt, og tænkte at det var oplagt at lave et anmeldelse indlæg. Jeg er rigtig glad for E.L.F's make-up (mest på grund af de lave priser), så jeg blev rigtig glad for at modtage disse produkter kvit og frit. 

1. Hypershine Lip Gloss: Jeg er i forvejen ikke den store fan af lip glosser, og denne her har ikke imponeret mig. Den er som de fleste andre lip glosser jeg har prøvet. Denne lip gloss er ihvertfald 'hypershine', mine læber bliver helt skinnende og ser våde og bløde ud. Den har også et fint lag 'shimmer' i sig, som gør læber super skinnende. Den er ikke lige min kop te, da jeg bedst kan lide det mere materede look.

2. Studio Cream Blush: Jeg ELSKER den her! Jeg ejer i forvejen en af de her i pink, som jeg er super glad for, og denne her er endnu bedre, da farven giver en super lækker, naturligt rødmen på kinderne. Jeg er virkelig positivt begejstret for denne creme blush. Den klumper ikke og fordeler sig rigtig fint på kinderne, så den giver et naturligt look. Denne blush er også helt materet og uden noget form for 'shine' eller glimmer. SUPER SKØN!

3. Studio Radiance Enhancer: Er det en highlihgter? Hvad er det? Jeg er faktisk slet ikke sikker på hvordan denne egentlig skal bruges. Jeg bruger den som en slags highlighter under mit øjenbryn og på toppen af kindbenene. Den udmærker sig meget godt som highlighter. Den er tilpas skinnende, men meget tyk i konsistensen. Så man skal bruge meget lidt af den, ellers kommer man til at ligne en omvandrende diskokugle. Jeg er vild med den her ting, den frisker lige hele mit make-up look op, så jeg ser mere vågen og frisk ud.

4. Essentials Nail Polish: Denne neglelak har den flotteste farve, men desværre holder den ikke særlig godt. Den krakelerer meget hurtigt, og efter 1-2 dage er man faktisk i stand til at skrælle alt neglelakken af. Men den er billig, så man kan altid købe en ny når denne er brugt op. Her vil jeg mene at man får hvad man betaler for. Udover farven, er noget af det allerbedste ved denne neglelak at den er tørre super hurtigt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar